dimecres, 17 d’octubre del 2007

COM UN ÀNGEL

M'ho he pensat molt i a la fi he decidit que no podia deixar passar la data del teu naixement, en la que hauries fet 41 anys, sense dedicar-te unes paraules. En només vuit anys, quins tombs la vida!.
Em preguto quin aspecte tindries ara i la resposta em ve a la ment per sí sola: possiblement el mateix que quan te'n vas anar per sempre: cabell llarg, potser una mica més canós (més interessant), camisa blanca i texans, com sempre, i aquell aire de suficiència com si tinguessis el cap en algun altre lloc més trascendent.
T'imagino i imagino que et sento al meu costat, eteri, espiritual, inabastable. No vull creure encara que has marxat per sempre i per això, et veig com un àngel, "Like an Angel".
Aquesta música de l'Yngwie Malmsteen fa que et recordi i et sento més proper. Tu hauries arrufat el nas i hauries dit que l'Yngwie ja no té canya, però en el fons l'hauríem sentit 1000 vegades i al final hauria acabat agradant-nos.
El meu record d'avui és per a tu. És per sempre.

2 comentaris:

Salvador Guinart ha dit...

Em sumo a aquest homenatge. Les absències sempre són doloroses; sobretot si es tracta de persones joves com era el Jordi. Malauradament, tinc masses experiències d'amics i coneguts que s'han quedat pel camí.
De tota manera, no se qui va dir o escriure (ja saps que jo sempre bado amb aquestes coses), que quan recordem a una persona estimada, fa que estigui més aprop de nosaltres.

Vagi doncs, també, el meu homenatge i record fraternal per aquest gran vendrellenc melenut i amant de la bona música.
És clar que si...

Anònim ha dit...

Hola Salvi. Gràcies per entendre tantes coses, perquè sempre et tinc al costat. Gràcies per ajudar a salvar-me la vida i donar-li continuitat i sentit. I perquè al llarg d'aquests anys, hem pogut viure junts tantes coses bones. I el que queda, encara.
T'estimo.