dilluns, 12 de maig del 2008

DARDO



Fa uns quants dies el Salvi em va enviar un "regalitu", com ell en diu, al meu bloc. Es tracta del premi Dardo. Jo l'agraeixo, naturalment, perquè sempre ve de gust que t'enviïn un falac, però també el fa feliç la responsabilitat de redireccionar-lo i fer-lo arribar a altres blocaires que se'l mereixen moltíssim.

En aquest cas, l'envio amb molt de gust al bloc del Jesús M. Tibau (Tens un racó a dalt del món), per la sensibilitat que destil.len els seus posts i també al bloc de la Waipu Carolina, per ser una fantàstica mescla entre la seva cultura i la nostra, entre la seva realitat viscuda entre nosaltres. No deixeu de visitar-lo a Wuaipueduca.
Amics i amigues blocaires, moltes gràcies per les estones tan xul.les que em feu passar anant d'una pàgina a una altra, entretinguda en mil afers distints que toqueu pràcticament a diari.
Ànim i seguim!.

2 comentaris:

Waipu Carolina ha dit...

Qué linda Roser!
De verdad me emocionaste mucho!
Lo más bello de descubrir este mundo de blogs es encontrase con personas como tú!
Un abrazo
Petonets

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes gràcies, de veritat, per aquest reconeixement que, entre altres coses, m'anima a continuar.